Cennik

Ile kosztują teksty?

Cena tekstów zależy od wielu czynników.
Tekst specjalistyczny czy lifestyle’owy?
Pojedyncze zlecenie czy stała współpraca?
Wszystko ma znaczenie. Jak to jest u mnie?
Sprawdź mój cennik.

Nie lubię przeliczać tekstów na znaki i staram się nie wyceniać zleceń w oparciu o ich liczbę. Wychodzę z założenia, że jedno trafne zdanie, metafora mają znacznie większą wartość niż słowotok na kilka stron.

Dlatego ceny opieram o ogólną wielkość projektu i czas, który powinnam mu poświęcić. Zamiast rozdrabniania się na znaki i wyścigu w mnożeniu słów patrzę na zlecenia całościowo. Z lotu ptaka. Cennik, który tu widzisz, jest jedynie orientacyjny. Zachęcam do kontaktu – stworzę dla Ciebie indywidualną wycenę.

Cennik copywriting internetowy

Małe strony WWW – ok. 400 zł + VAT
Średnie strony WWW (od 5 zakładek) – 450 zł – 750 zł + VAT
Duże strony WWW (od 10 zakładek) – 800 zł – 1000 zł + VAT
Opis produktu – 25 zł + VAT

Hasła reklamowe i naming wyceniam indywidualnie.
Zajmuję się również redakcją kreatywną („wygładzaniem”) istniejących już tekstów. Zapytaj o wycenę! 

Cennik na blogi firmowe i osobiste

Tekst o lekkiej tematyce lifestyle’owej (2 strony po 1800 znaków) – 100 zł + VAT
Tekst o tematyce specjalistycznej (2 strony po 1800 znaków) – 150 zł + VAT
Tekst publicystyczny wymagający researchu – 200 zł – 250 zł + VAT
Redakcja kreatywna tekstu blogowego (ok. 2 stron) – 40 zł + VAT


Jeśli szukasz autora blogowych tekstów lub „opiekuna” Twojego bloga (kogoś, kto sprawdzi każdy Twój tekst i podpowie, co w nim zmienić), napisz do mnie. Wycenię Twoje zlecenie indywidualnie – adekwatnie do ilości materiału i Twoich oczekiwań.

Inne projekty

Szukasz autora ebooka lub treści do katalogu? A może kogoś, kto stworzy dla Ciebie tekst na ulotkę lub pojedynczy wpisu na FB? Zgłoś się do mnie. Twoje zlecenie wycenię indywidualnie.

Tak naprawdę każdy projekt wymaga, by przyjrzeć mu się uważniej – z osobna i z bliska. Pisz do mnie śmiało. Porozmawiamy o Twoim budżecie i oczekiwaniach. Jestem elastyczna i otwarta. Razem wymyślimy najdogodniejsze rozwiązanie.

Bezpłatny audyt tekstów

Mam też dla Ciebie niezobowiązującą propozycję. Być może masz już na swojej stronie teksty, a teraz zastanawiasz się, czy są w porządku. Czy zwiększą Twoją sprzedaż? Czy dobrze Cię wypromują? Czy nie są nudne lub czy nie ma w nich błędów? Znam te wątpliwości, dlatego proponuję Ci darmowy audyt strony.

Podeślij do mnie (na adres: dorota@supercopy.pl) link do Twojej strony WWW lub plik z tekstem. W ciągu dwóch dni przygotuję dla Ciebie bezpłatny raport, w którym:

  • wskażę konkretne miejsca, w których można coś zmienić,
  • zaproponuję nowe nagłówki i rozkład treści,
  • podpowiem, jak edytować tekst, by lepiej sprzedawał i był płynniejszy w lekturze.Do raportu dołączę również wycenę wprowadzenia proponowanych poprawek – niezobowiązującą. Chodź, przyjrzyjmy się z bliska Twojemu projektowi.

Dlaczego warto ze mną współpracować?

Bo oferuję Ci coś więcej niż poprawne teksty, czyli… nieszablonowe podejście. Copywriting to nie tylko umiejętność składania zdań, ale również sprzedawania – siebie, swojej marki, swoich produktów i usług. Przecinki postawione we właściwych miejscach nie wystarczą, by przekonać odbiorcę. 

Internet tonie w nudnych treściach. Ja staję temu na przekór – staram się pisać teksty, które angażują. Które się czyta, nie scrolluje.

copywriting-cennik

Chcesz porozmawiać o swoim projekcie?

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Treść wiadomości (wymagane)

FreshMail.pl