O mnie

Copywriter i fanka
dobrych historii.

Jestem copywriterką i współautorką książki „Copywriting. Jak sprzedawać słowem”.
Trochę recenzentką, trochę blogerką.
Uważną freelancerką. Piszę lepiej niż mówię.
Firmę oferującą dobre teksty założyłam w 2011 roku.

dorota-jedrzejewska-copywriting

Moje doświadczenie obejmuje m.in. współpracę z agencjami reklamowymi i eventowymi, portalami, właścicielami małych firm i blogerami, placówkami edukacyjnymi, centrami handlowymi, sklepami i producentami. Współpracowałam z takimi markami, jak: Terravita, cdp.pl, Akademia Nauki, Customform, Argo, Target, Centrum Handlowe Plejada.

Dziedziny, w których czuję się najlepiej, to: design, edukacja i kultura, zdrowie i uroda, sport, parenting, marketing internetowy i kreowanie wizerunku.

Moja filozofia pisania opiera się na tworzeniu tekstów merytorycznych i unikalnych. Nie powielam klisz, nie wypluwam z siebie słów na czas, nie jestem maszyną do pisania.
Zamiast tego tworzę strategie, których celem jest budowa
nowoczesnych i przemyślanych wizerunków firm.

Piszę również teksty na blogi, wyrażam opinie, tworzę publicystykę. Poza tym z pasją opowiadam o kulturze, głównie o filmie, czasem o literaturze. W tym zakresie współpracowałam z kilkoma portalami (m.in. Pieniadz.pl) oraz z popularnym polskim producentem i dystrybutorem gier CDP.PL. Po godzinach prowadzę nieregularnego bloga Z MOICH UST. Uważam, że udział w kulturze to najprostsza droga, by rozwijać w sobie empatię, konieczną do dobrego pisania – zarówno reklamowego, jak i każdego innego.

Myślę zdaniami, słowami. Pewnie dlatego, że zapisywanie wszystkiego, co przychodzi mi na myśl, zaczęłam jeszcze przed rozpoczęciem szkoły. Notowałam, jak ubrani są ludzie, którzy przechodzą koło mojego okna w ciągu dnia, dlaczego boję się lekcji WF-u i jak smakuje śliwka węgierka, kiedy przepije się ją różową oranżadą. Rozpędziłam się i do dziś nie przestałam pisać.  

A co poza tym?
Ukończyłam filologię polską i podyplomowe dziennikarstwo.
Jestem ze Śląska, ale mieszkam (prawie) nad morzem.
Oglądam (za dużo) filmów i czytam (względnie) sporo książek.
W internecie (prawie) najbardziej denerwują mnie zdjęcia białych, sterylnych wnętrz.

Jeśli szukasz kogoś, kto nie tylko napisze dla Ciebie oryginalne teksty, ale też stworzy dla Twojej marki skuteczną strategię treści, zgłoś się do mnie. Lubię ścisłą, opartą na partnerskiej rozmowie współpracę. 

Zostań jeszcze chwilę!

Jeśli Cię zainteresowałam:

zajrzyj też na mojego bloga, gdzie publikuję m.in. porady dotyczące pisania i freelancingu,

przejrzyj moją ofertę i dowiedz się, w czym jeszcze mogę Ci pomóc,

odwiedź mnie na facebooku – obserwuj profil i dowiaduj się o nowościach, 

sprawdź mój cennik copywritingu

 

Zapraszam do współpracy.

FreshMail.pl