oferta copywriting

Nikt nie czyta nudnych tekstów.

Takie teksty „scrolluje się” w dół, a po chwili zapomina.
Celem moich tekstów jest wzbudzenie ciekawości. To pierwszy krok do skutecznej sprzedaży. Zobacz, jakie teksty mogę napisać dla Ciebie.

Copywriting na strony internetowe

W ciągu ostatnich 7 lat stworzyłam wiele tekstów na strony internetowe, w tym dla: Terravity, wrocławskiej Akademii Nauki, Centrum Handlowego Plejada i producenta słodyczy Argo. W ramach tej usługi:

Tworzę teksty od podstaw. Nie powielam klisz językowych, nie przepisuję. Stawiam na konkret, sprzedaż i autentyczność. 

Redaguję istniejące już teksty. Wiem, że niektórzy właściciele firm wolą sami o sobie opowiedzieć. Wiem też, że nie muszą posiadać wystarczających umiejętności, by zrobić to dobrze. Dlatego oferuję im swoją pomoc.

Tworzę nazwy i hasła reklamowe. Stworzyłam m.in. nazwę dla producenta gier podwórkowych (SmartPlac) oraz kompleksu mieszkaniowego z zielonymi balkonami (GreenArt).

Wsparcie dla blogerów

Ta usługa zrodziła się na prośbę czytelników, którzy po lekturze moich tekstów, zwracali się do mnie z pytaniem – czy pomagasz też prowadzić blogi? W ramach usługi oferuję:

Gotowe teksty na bloga – piszę je według Twoich wytycznych, a Ty publikujesz je u siebie.

Opiekę redakcyjną nad Twoim blogiem – podsyłasz mi swoje teksty, a ja je poprawiam: redaguję, „podkręcam”, wyłapuję literówki i inne błędy – zarówno językowe, jak i merytoryczne. Wskazuję też konkretne miejsca, w których można coś zmienić.

Wśród moich klientów są m.in. producent designerskich mebli, księgowa oraz młoda parentingowa blogerka. Jestem otwarta na różne formy współpracy. Zachęcam do kontaktu.

Współpraca z agencjami reklamowymi

Od kilku lat współpracuję z agencjami reklamowymi. Oni tworzą strony WWW, ja wypełniam je treścią.

Jak to działa?

Jeśli masz Klienta, który potrzebuje tekstów na stronę, skontaktuj się ze mną. Ja wycenię jego teksty, Ty natomiast moją usługę dorzucisz do swojej oferty. Klienta możesz też przekierować bezpośrednio do mnie lub pośredniczyć przy zleceniu – decyzja należy do Ciebie.

Moje doświadczenie

Wśród agencji, z którymi współpracowałam lub stale współpracuję znalazły się m.in.: AdFlow i Daventi z Katowic, Sky&Sand z Torunia, Webidea i Investmag – obie z Dąbrowy Górniczej, Adnation z Warszawy.

Ebooki i inne publikacje

Napiszę dla Ciebie ebooka lub go zredaguję, pomogę Ci przy pisaniu książki, stworzę serię artykułów na dany temat, tekst do katalogu lub foldera reklamowego. 

W szerokim, długofalowym zakresie współpracowałam z takimi markami jak, Target (lider w produkcji środków ochrony roślin w Polsce), IQMats (producent „inteligentnych wycieraczek”) czy Human Partner (firma szkoleniowa), dla których tworzyłam teksty do katalogów, newslettery, ulotki i redagowałam ebooki.

Sama również jestem autorką książki. W 2013 roku na zlecenie wydawnictwa EDGARD stworzyłam projekt poradnika „Copywriting. Jak sprzedawać słowem” i napisałam go wraz ze współpracującym ze mną wówczas autorem. 

Książka wzbudziła zainteresowanie. Przez wiele miesięcy utrzymywała się w TOP10 marketingowych bestsellerów empiku i została bestsellerem internetowej księgarni PWN.

Potrzebujesz kogoś od pisania? A może masz inny pomysł na współpracę? Napisz lub zadzwoń. Chętnie z Tobą porozmawiam i rozwieję wszystkie wątpliwości.

copywriting-supercopy

Darmowy audyt Twoich tekstów

A może masz już na swojej stronie teksty, a teraz obawiasz się, że nie do końca są ok? Że może są w nich błędy? Że są nudne lub źle się je czyta? Skorzystaj z bezpłatnego audytu strony.

Prześlij na mój adres (dorota@supercopy.pl) link do Twojej strony internetowej albo plik tekstowy. W ciągu dwóch dni stworzę dla Ciebie raport, w którym postaram się odpowiedzieć na Twoje pytania: pokażę Ci konkretne miejsca, w których możesz coś zmienić. Podpowiem Ci, jak rozłożyć treść. Do raportu dołączę też wycenę wprowadzenia wskazanych poprawek. Raport jest niezobowiązujący – zrobisz z nim, co zechcesz. Może zapoczątkuje on ciekawą rozmowę lub współpracę?

Chcesz się czegoś o mnie dowiedzieć? Jak zdobywałam doświadczenie i dlaczego warto ze mną współpracować? Z przyjemnością Ci o sobie opowiem.

Znasz już moją ofertę. Zastanawiasz się teraz, ile to wszystko kosztuje? Aby rozwiać Twoje wątpliwości, przygotowałam orientacyjny cennik copywritingu.

FreshMail.pl